De NeighbourFood Market is een project van Sien Concepts.
Gedreven door creativiteit en een doeners-mentaliteit.
Met als basis een culinaire bodem.
Food is het medium waarmee wij vertellen, verleiden.


MERKEN

Bloomon zorgt iedere editie weer voor prachtige bossen bloemen op alle tafels van de NeighbourFood Market, waardoor het hele evenement meer sfeer krijgt. De bezoekers maken op deze manier kennis met Bloomon en kunnen ter plekke meteen een abonnement op de bloemen bezorgservice afsluiten.

EARTH Coffee staat op de NeighbourFood Market om hun koffie, thee en water onder de aandacht te brengen. EARTH heeft namelijk een missie. Ze vragen je of je hun producten wilt drinken. 100% van de nettowinst die ze realiseren met de verkoop van deze producten, dragen ze af om waterprojecten te financieren in gebieden waar dit het hardst nodig is.

Schermafbeelding 2016-01-14 om 11.51.41

Met de rijdende winkel staat Dille & Kamille geregeld op de NeighbourFood Market. Ter promotie van de winkels en als extra verkooppunt en herkenning.

Dixap van Covelt was meerdere malen aanwezig op ons evenement. Vooral kinderen op de NeighbourFood Market waren blij met deze natuurlijke diksap. NeighbourFood Market.

covelt

Alpro stond een aantal keer op de NeighbourFood Market om hun ‘alproccino’ te promoten. Sien maakte daarnaast een sfeerfilmpje voor Alpro.

Heinz gebruikte de NeighbourFood Market als locatie voor hun Beste Burger Battle.

PARTNERS

lemonaid

charitea

arisz

Earth-logo2

bloomon_logo

KRNWTR72

Westergasfabriek72

delokatie72

vedett72

INTERESSE ?


Bij Sien komen alle interesses samen.
Dit wordt gebundeld in een evenement, een concept, een pop-up restaurant, een website, een film, een tekst.
Altijd met oog voor detail en sfeer.